Emzirirken düzenli olmaması çok normalmis. Ben ezirirken bebeğimin yaşını geçtiğinde bile 2-3 ay düzenli sonra düzensiz oluyordum ara kanamaların çok oluyodu her seferinde korkup test yapıyodum. 18 aylıkken emzirmeyi bırakınca aninda düzene girdi. Tabi her bünye bir olmaz şüphen varsa test yap için rahatlasın