Kızlar merhaba, 6 ay 7 günlük bir kızım var. Şuan desteksiz çok az oturabiliyor sağına soluna dönmeye çalışıyor ama sırt üstünden yüzüstüne gelemiyor ya da tam tersini yapamıyor, yüzüstü koyduğumda hemen yorulup ağlıyor, ayaklarının üstüne bastırmaya çalışıyorum onda da çok duramıyor ve gündüz uyku aralıkları çok kısa en fazla 1,5 saatte bir uyumak istiyor uykuyu çok seviyor, herkes uyusun ister ama böyle çok uyuyunca da insan endişeleniyor çok hareketli bi bebekte değil baya sakin İster istemez akranları ile karşılaştırıyorum acaba bi problem mi var diye çok kafama takıyorum eşim kuruntu yapıyorsun bişey yok diyor ama anne yüreği işte hep bi endişe düşüyor içime acaba gelişimsel bi gerilik olur mu diye. Doktoruna sordum bebeğimi muayene bile etmeden tembelliktendir dedi küçük bi ilçedeyiz zaten pek iyi doktorlar yok güvenmiyorum yani pek o yüzden söyledikleri de içimi rahatlatmadı. Bebeği benzer şekilde olan var mı? insan bişeyler duymak istiyor yoksa düşündükçe çıkamıyorum işin içinden 🥺