Tazeanne1909 Dünden beri geniz akıntısı burun akıntısı var sağlık ocağına gittim parol nane limon ıhlamur dedi sadece ilaç kullanamazsın dedi pek emin olamadım belli ilaçları kullanabiliyoruz diye biliyorum başına gelen var mı
Mlk026 Tazeanne1909 bende aynı şekilde gribim doktor sadece parol kullanabilirsin dedi ki zaten başka bişey asla kullanmam grip için. Gece gidip vitaminli serum bağlattım parolun serumunu yaptırdım kendime geldim
Norveckizi Tazeanne1909 bu esnada tavsiyem iki diş sarımsak beş damla limon bir tatlı kaşığı bal ile macun yapıp günlük tuketmeniz
Keremikoo Tazeanne1909 sarimsak bal limon karistirip ictim( bebegi de emzirdim o da grip gibiydi ona da iyi geldi) ve c vitamini almistim. Aslinda b grubu denen ilaclari veeiyor doktorlar ama ihtiyac gormemis belkide doktorunuz, gecmis olsun
Wisee114 Tazeanne1909 bebegim 3 aylikti basima geldi şükür 9 günde atlattim . Ama evde bile maske ile gezdim cocuga temas oncesi ve sonrasi ellerimi yikadim. Yatarken bile maskeyle yattim . Bir gece iyice terledim . Sonra gecti zamanla… bol su tüket birde
Diamondmn Bende ayni durumdayim. 2 gundur parol iciyorum bir an once iyilesmek istiyorum. Cocugumda hastalandi 9 aylik🥲
079aslankuzusu Norveckizi sarımsağı ezcekmiyim birde yapıp ogn mü tüketcem yoksa yapıp bekletme varmı
Tazeanne1909 Keremikoo ilaçsız ben iyilesmem direncim çok düşük bebisim 1 aylık illa özel hastaneye gitcem devlet risk almıyor
Norveckizi 079aslankuzusu sarımsağı rendelersen kolay yutarsin Döversen daha zor yutuluyor Bu verdiğim tarif bı gün yetecek bı tarif Hergun yeniden yapmalısın En azından üç gün sabah akşam tüket Bebeğine de sütünden müthiş fayda sağlayacak Mikrobiyatasi güçlenecek antikoru yukselecek
Tazeanne1909 Wisee114 bende öyleyim maskeyle geziyorum emzirdikce birde çok ağlayınca kucağıma alıyorum onun dışında ana kucağında