Oğlumun odasındaki yatağı ütü odasına aldım orada yatamıyor henüz park yatakta yatıyor rahat rahat oynasın en azından diye ama simdide ütü odam cok daraldı 😄 napıcam bilmiyorum komple yatağı söküp apartman deposuna mı kapatsam ama bu seferde orda çürür diye korkuyorum evim cok basık geliyor cok eşya olduğu zaman ☹️