Bebeğimin koltuk altında 1.5 aylıkken farkettiğim bir şişlik var sağ kolunun altında. Boğum var yani deri katlantısı gibi. Kolunda bi ağrı yok dokununca sertlik acıma falan da yok. Şimdi dört aylık. Doktor geçmezse ultrason demişti geçmiyor. Başına gelen var mı neden olabilir?