Merhaba Hülya hanim, bebeğiniz suan ne kadarlık?
Benim bebeğim 30+1 de dünyaya geldi. 28 günlük olduktan itibaren ROP muayeneleri oluyor, 2 aylıkken size denildiği gibi, göz damarlarında kötüleşme var ilaç enjeksiyonu yapılması gerekiyor denildi. Biz o zaman korktuğumuz için, çünkü kör olabilir dediler, acıbadem’de 18.000 TL yaptılar. Ve kötüleşme durdu.