Yagmur98 Benim bebeğimde fışkırır tarzda kusuyordu, doktoruna söyledim reflüsü var dedi direk , anti reflü mama kullanmamızı söyledi . Kilo alımında bir ay sıkıntı yaşadık sonra düzeldi . Eğer bebeğinizin kilosunda sıkıntı yoksa kilo alıyorsa önemsemiyor doktorlar canım