Mukaddes_5 Arkadaslar 4 aylik olduk saglik ocagi vegafron kan damlasi verdi ama paraben iceriyor iceriginde kimyasal bulunuyorm onu vermeyi düşünmüyorum siz ne kullandiniz . Bestiron ve sidefer damlalar öneriliyor daha cok
Akarsu_14 Mukaddes_5 benim hiç bilgim yok ama salık ocağı bana dedi kasımın birinde gel size kan damlası vericem
Sontvbukucu Mukaddes_5 bestiron kullaniyoruz cok guzel bebegim ağzını açıp bekliyor. Dvit de ocean kullaniyoruz. Ikisi de temiz içerikli. Saglik ocağının verdikleri rahatsız etmişti
Ysmndmrl Mukaddes_5 doğumdan itibaren hangi vitamin verdilerse hepsini övesin aldım içeriği temiz lekede yapmıyor ayrıca beslenme öncesi sonrası beklemeye gerek yok emzirme sonrası hemen verebiliyorsunuz
Mukaddes_5 Akarsu_14 zaten ucretsiz veriyorlar Bence hic almayin maddi imkaniniz varsa ozel kan damlasini kullanin
Mukaddes_5 Sontvbukucu saglik ocagindakini 1 kere verdim kustu bende tadini kokusunu sevmedim cok kötü bestironun tadi guzel mi kakasinda her hangi kirmizilik siyahlik oldu mu
Sontvbukucu Mukaddes_5 hayir olmadi kakasinda bir sorun. Portakal aroması ve zeytinyağı var içinde. Kotu bir tadi yok.
Gamze_Doruk Sağlık ocağı verdi bizede devletin verdiği hiçbir şeye güvenmiyorum imkanınız varsa ocean alın bugün özel doktorumuza sorduk en iyisi ocean dedi hem d vitamin hem kan damlası
AAhsenn Mukaddes_5 banada vegaferon verdiler bi gün kullandım kabızlık yaptı sonra kullanmadım eczacının tavsiyesi üzerine ocean microfer aldım 4 gündür kullanıyoruz kabızlık falan yapmadı