ikiKudurukAnnesi Şu tulum işini çözemedim bir türlü yaa ev 21 derece oluyor 2.5 tog uyku tulumu aldım ama çok mu kalın acaba ?
BihterZiyagil_ ikiKudurukAnnesi 20 21 derecede altına bir tek atlet giydirerek 2.5 tog kullanıyorum. Bence tam geliyor hiç terlemiyor
Zlm ikiKudurukAnnesi evet benim kızımın odası kısım çok soguk oluyor Ben 2,5 kullanıyorum içine değince bir pijama giydiriyorum örtü tutmuyor çünkü
begonvilhg Kk41 bizim odamız da 22 civarı oluyor. 1.5tog içine ne giydiriyordunuz? Yarım kol zıbın mi yolda uzun kol mu?
BerkJir bende bu ara uyku tulumu arayışındayım şimdi evler serin 2.5 alsak kışık petekler yanınca sıcak olacak 2.5 tog napcam bilemedim 😔 tecrübeli anneler yazsa keşke şu derecede içine şunla şu tog tulumu giydirdim diye. benim oğlum çok terliyor o yüzden kalın olmasını da istemiyorum
Tospikcik BerkJir şu anda henuz kombiyi yakmadık, ev 22 ortalamalarında. Gece daha soguk oluyordur muhtemelen. Uzun kollu alt üst pijama + 1,6 tog uyku tulumuyla yatırıyorum. Geceleri gögüsü ve sırtı hep sıcak oluyor. Üşüdüğünü sanmıyorum. Terlemiyor da.
livanurvealpinannesi61 BerkJir 2.5 tog ile terler bizdeki 1.2 doğal gaz açık terledi doğal gazı kapadım terlemedi. 2.5 daha kalın oluyor. 1.5 alın bence.
Sontvbukucu ikiKudurukAnnesi Yani eviniz 21 22 derece civari ise 2.5 tog ciplak bile giydirseniz sicak olur bebege. Gece de rahat uyuyamaz. 21 24 derece arasi 1.5 tog hatta 1 tog bile yeterli. Ben 1 tog kullaniyorum.
livanurvealpinannesi61 ikiKudurukAnnesi bence kalın. Bende ki 1.2 doğal gaz açınca terliyor. 2.5 çok kalın geldi bana. Benim aldığım 20-24 derece arası.
Birceninannesi ikiKudurukAnnesi owli 2.7 tog kullanıyorum çünkü 1.5 tog yok. Evim 22 derece civarında. Kızım zaten giyinmekten nefret ediyo. Kat kat asla giydiremem. İçine sadece zıbın giydiriyorum kolsuz. Gayet iyi oluyo hiç terlemiyo vücudu sıcak oluyo.