yaseminsahin14 Bebeğim 4 ay 16 günlük. 2 gündür kakasını yapamıyor. Yenidoğan hemşiresi Bi tanıdığım var normal olabilir bazen dedi ama bebeğim de bende çok huzursuzuz. Başına gelen oldu mu böyle işe yarayan bir yönteminiz varsa yardımcı olur musunuz
linaninannesiiii yaseminsahin14 eğer anne sütü veriyorsanız 10 gün boyunca kaka yapmaması normal . Benim başıma geldi doktora gittik 10 gün boyunca yapmaması normal dedi ve kızım ek gıdaya geçene kadar haftada 1 kere kaka yaptı ek gıdaya geçince düzeldi . Sakın kimseyi dinlemeyin doktorlar hiçbirşey önermiyor zeytinyağı vs kullanmayın sadece gazı için ılık duş ve masaj yapın rahatlasın
Cbt11 yaseminsahin14 normal korkma bebeklerde bazen böyle oluyor. İlk beslenmeden sonra kabızlık masajı ve spor yaptırırsan çok rahatlar YouTube sitesinde kabızlık masajları mevcut ben ordan izleyip yapmıştım günde 5-10 defa tekrarlayabilirsin.Ne kadar çok hareket o kadar çok aktif bağırsak ve ne kadar çok karın üstü egzersiz yaparsan o kadar çok gaz gider ☺️
Lalinn Zeytinyağı hergün bir çay kaşığı verin ve varsa anakucağı gibi dik pozisyonda oturtup orada oyalayın bir süre sonra yapıyorlar