Sweety Bununda etkisi var canım. Doktorların çoğu diyorki bebek kafasını kaldırıp ben hazırım der. Bu her bebekte değişir. Mesela benim kızım 3,5 aylıktı başladım oturtmaya. 6.ayda ek gıdada artık çok rahat oturuyordu. 7.ayda tamamen desteksiz oturmaya başladı. Bebek ben hazırım derken sen korkup oturtmazsan bebekte bu anlamda gerileme oluyormuş malesefki