busgny 28 aylık oğlumda 2 kulakta oluşan enfeksiyon var. Augmentin verdi doktor, ama içirdiğim an kusuyor. Başka neyle verebilirim, tadı da kötü gerçekten.
Burcusimaaaayy busgny doktor arkadaşımın bebeğine kusarsa suyla karistir ver demişti. Ama küçük bebeği. Öyle icirmisti. Danışın doktorunuza belki boyle bir yöntem soyleyebilir çok geçmiş olsun
baby-mom busgny Aynı benim oğlum. Asla asla içiremiyorum antibiyotik. Zorlayınca da kusuyor. Ama iyileşemedi sürekli ateşleniyor bugün iğne yazdırdım doktora. Başka çare yok.
Gizemcbc busgny merhaba çok geçmiş olsun sürekli antibiyotik kullanan biri olarak ben enjektör ile az az veriyorum öyle içiyor deneyin derim. Birde 5-10 dk içinde kuruyorsa ilacı tekrar ayni dozda verin dedi doktor mideye girmemiş oluyormuş
busgny Burcusimaaaayy Doktora yazdım cevap bekliyorum. Hazırlarken ben tiksindim ki, çocuklar daha bir gurmeler.
Burcusimaaaayy busgny geçenler de bizim de antibiyotiklik bir durumumuz oldu doktor direk iğne yazdı. Bağırsak bakımından iğne daha iyi diyerek yazdı. Olmadı iğne yazdirirsiniz son çare.
busgny baby-mom 1 tatlı kaşığı kadar ölçtüm, içinden çay kaşığı ile alarak yavaş yavaş verdim. Akşam istifra etmedi. İnşaAllah böyle gider. 6 gün ateşlendi. 3 kere doktora götürdüm. Ağır grip atlatmış kulağa vurmuş akıntıyla beraber. Allahıma şükür bu gece ateşlenmedi.. Çok çekti yavrum. Hepsine şifa versin Rabbim
busgny Burcusimaaaayy Yemek sonrası azar azar içirdim sıkıntı olmadı akşam. Bakalım bugün de sıkıntı olmazsa az az vererek tamamlayacağım