Kizlar cok yoruldum geceleri belki 8 kere uyaniyordur, artik cok tükendim ayakta durcak halim kalmadi. Hep destekli uyudugu icin, geceleri de o sekilde tekrardan uykuya dalmak istiyor, buda saat başı uyanmamıza sebep oluyor. Uyku eğitimi vermeyi düşünmüyorum, çok ağlıyor, kıyamayıp kesiyorum eğitimi.