Merhaba bebeğim 7 ekimde doğdu ilk 2 gün sezeryan acısı ile kabızlık sorunu yaşadım ve doğru düzgün bişe yiyemedim, tabi bebekte beslenemedi benden, hastanede kaldığımız gece mama vermişlerdi o mamadan aldık ve kullanmaya başladık, 5,. Gün kontrolünde sarılığının 11 olduğunu kilo kaybının 3280den 3030a düştüğünü öğrendik. Doktor beslenmesi zayıf dedi, mama ile destekleyin dedi, öyle deyince ben o kadar ağladım ki çocuğu bırakıp beni sakinleştirmeye çalıştılar:( ilk 2 gün 4 saatte bir sonra 5 saatte bir mama verin dediler, ama bebek ilk günlerden sonra mamayı çok yiyemedim sıkıldı mama yeme sıklığından. Daha iyi emmeye de başladı gibi geldi. 15. Gün kontrolünde ise kilosunun 3420 olduğu bebeğin toparlandığı söylediler. Mama ise günde 30ml 2 kere veriyorum sadece, mamayı her yediğin de öyle bir yiyor ki şırıngayı bile kendisi tutmak istiyor. Ve her mama verdiğimizde açmış gibi hissettiriyor. Ben bu mamadan nasıl kurtulurum bizi evet toparladı ama bebeğim her mama yediğinde ben kendimi yetersiz hissediyorum. :(