Anneler kızım 16 aylık .balık yağı gibi yağlar almak istiyorum ebemiz a vitamini az olanlardan kullan dedi .kapsül şeklinde değilde yağ şurup şeklinde tercihim .neler kullanıyorsunuz .kızımın kan değeri iyi Demir seviyesi düşük .tavsiyeleriniz nelerdir