s95aydin merhaba yarın 6. Ay aşısı olacak oğlum sizde ateş oldu mu 2. Ayda çok oldu 4. Ayda hafif oldu bu ayda da olur mu sizce bi bginiz var mı? Bizde de kabarma olursa ne yapmalıyım siz birşey yaptınız mi kendiliginden mi geçti acaba? Huzursuzluk acı veriyor muydu? Çok geçmiş olsun bu arada sağlıkla büyüsün inşallah bebeginiz