Merhaba arkadaşlar, arçelik marka buzdolabım var 7 yıl garanti yaptırmıştım alalı 5 yıl oldu arızalandı dolap ve buzluk soğutmuyor servis geldi arka kapağı açıp temizledi fişi çekti 2 saat sonra tekrar tak dedi taktım çalıştı ertesi gün tekrar bozuldu bugün yine servis gelecek, garanti kapsamında yenisini verirlermi bilginiz varmı?başına böyle bi durum gelen oldumu yardımcı olurumsunuz