Çok kahroldum okadar sakındımki kimseye öptürmüyodum kendi ailelerimiz dışında kimseye kucağa vermedim. giyimine dikkat ettm üşümesin terlemesin diye ama geldi bizi buldu. 3 gün önce ateşi çıktı 37.8 e doktora gittik direk calpol verdik düştü hemen bidahada çıkmadı. Crp de temiz çıktı 3 gün sonra kontrole gelin dedi doktor. Bu 3 günde öksürük artmaya başladı bi gece acile gittik orda hava vermek alıştırmak istemediğini söyledi başka bir acil doktoru. Sf ile burnunu temizlettirdi orda. Bugün kontrole gittik bronşit olduğunu söyledi doktor. 5 gün hava vericez geçmezse antibiyotik dedi.
Yaşayan var mı aynısını ? Hava işe yarar mı? Havayı ilk verir vermez baya burnu aktı.