Bebeğim 2 buçuk aylık, şimdiden uyku rutinleri oluşturmaya başladım, daha sonra kucağıma alıp öpüp beşiğine koyuyorum. Bu süreçte sakinleşsin diye emzik veriyorum ilk başlarda uykuya dalınca emziği kendisi atardı, şimdi uykuya dalınca ben emziğini çıkarıyorum 5 10 dakika sonra gittiğimde uyanmış oluyor, ağlamıyor öyle etrafa bakıyor ama uykusu bölünmüş oluyor. Acaba emzikle uyumalı mı ne yapmalıyım bilemiyorum