Kahvedelisi merhaba kızım ara ara kabız olıyordu 2 gün önce yine oldu az az yapma ben fitil falan verdim neyse dünde doktora gittik lavman yaptı sonra kakasını da yaptı ama bugün yine ahrısı var az az yapıyoe kaka bir şey yemiyor zorlayınca kusuyor acaba bagırsak dügümlenmesi olabilir mi ?