2707 ne yapacağız böyle yaaa. Gündüz çok uyuyan bir bebek de degil ki süt bırakıp uyuyunca anneme bırakayım biz eşimle biraz olsun çıkalım. Ne uyuyor ne duruyor. Vallahi çok zormuş. Dışarıda bebek arabasinda duran bebeklere bakip üzülüyorum. Veya arabayla sehir turu yapiyoruz sakinliyor diyenlere. Benim bebeğim kiyamet kopariyor gözünden yaşlar akıyor😔 eşim yoksa markete bile gidemiyorum