Hamza_2019 Şuan 5aylik olduk küçük çişimiz az oluyor varmı içinizde bilgisi olan arkadaşlar erkek çocuğuz
Melekuglum Benim bebeğim de beş buçuk aylık bazen çişini az yapıyor emdiği halde bezi çok ıslak çıkmıyor
Sunay Bezinde çok çiş yoksa ya süt yetmiyo yada su içmiyo biizm bezimizde kırmızı lekeler oluyodu doktor suyu artır dedi 6 aylık filandı artırdım be kadar verdigimi takip ettim gecti havalar sıcak hem de terliyolar ne kadar emerse emsin süt tek basına yetmez bence içme suyunu kaynatıyorım soguyo onu veriyorum halada kaynatırım 9 aylık olduk. Ve kendi istiyo suyu bezi dolu renk yok arada kokusu keskın oluyo az ıctıgıiçinn