Alpanasi Emzirirken her iki memeyi birden mi emiyor bebeğiniz yoksa bir beslenmede sağ, sonraki beslenmede sol olarak mı veriyorsunuz?
Gamzosgamzos Alpanasi ben doğduğundan beri sırası ile veriyorum bir göğüsü tam boşalmadan diğerine gecirmiyorum biz 7 ayligiz hala aynı şekil besliyorum
defnemommm Bebeğim 3.5 aylık ayı yakın diye yazıyorum gece uyuyacağı zaten iki gögüş emziriyorum ama gündüz bir sağ bir sol 🤗