Normalde 30-32 günde bir adet olurum, geçen ay 39. Günde oldum. Herhangi bir gebelik durumum yok bu arada. Sorum şu; yumurtlama düzenim de değişmiş midir acaba? Adetten itibaren 14-16 gün sayıyoruz ya normalde. Nasıl hesaplayacağımı bilemedim. Bu 39 gün geç olduğum adetin üstüne adet oldum bu arada. Eski düzenime göre oldum onu.