Aysunn41 Ben sadece anne sütü veriyorum süte temas etmemesi gerekiyormus benim bebeğim sürekli emiyo nasıl yapicam bilmiyorum siz nasıl kullandınız?
Anesanne Aysunn41 bizim doktorumuz öneriyor hatta kendi iki çocuğuma da kullandım dedi. Ben de oğluma kullandım bi sorun yaşamadım. Kabızlık vs olabiliyormuş ama bizde olmadı. Geçen ay kan kontrolümüz vardı degerleri de çok iyi çıktı
Aysunn41 Anesanne ben henüz doktora sormadım mama en iyisi doktora danışmak internetten de arastirdim yan etkisi baya varmış daha 3 aylık benimki
Nereleregidem Anesanne bizde de sağlık ocagindakiler bu damlanın icinde paraben olduğunu soylediler. Doktora danıştım o daha başka bir marka önerdi bilginiz olsun 🌺
Anesanne Nereleregidem evet canım ben de araştırdım icindeki miktarın zararlı olması için 200 şişe içmesi gerek dedi benim doktor da. Bı yan etkisi de olmadı çok şükür 🙏