Arkadaşlar merhaba 19 aylık oğlum var. Ek gıdaya başladığımızdan beri hiçbir şekilde yemek istemedi. İlk bir yıl doktorlar önemli olan anne sütü zamanla düzelir dediler. O zamanlar kafaya o kadar takmıyordum. Yemek yemediği için çiğnemeyi bile bilmiyor. Bu aralar da zar zor videoyla iki kasık alıyor. Ama bu şekilde çiğnemeyi öğrenemez videoda çare değil. Oğlum ne zaman acıksa meme istiyor. Aç bırakıyorum o açlıktan yine meme istiyor yemeği reddediyor. Acaba memeyi bıraksak tek çare o deyip yemek yemeye başlar mı?