leylasnsy Bu ay oğluma aldım kızlar. Sadece yıkandılar ve 1-2 defa kullanıldı. Ama oğluma küçük geliyorlar. Sanırım oğlumun kafası büyük😂 Hepsi 100₺ vereceğim. Çok severek almıştım. Başta çok güzel duruyor. 1-3 yaş aralığı aldım.
leylasnsy Kızlarrrrr favoriiii berelerrr bunlarrrr alan yok mu yahuu😍 yeniler hepsiii çok severek aldım ama olmuyor oğlumaaa😐
leylasnsy Betul1607 çok uygun zaten. Hepsini 100₺ diyorum. Tanesi değil😊 oğluma olmadığı için satıyorum yoksa satmam büyüklerini alacağım bunları satıp üstünede koyacağım daha 🥴