Bilgess22 Anneler bebeğimin cildinde kırmızı noktalar var her bebekte olduğu gibi doktor bepanthol pişik kremi kullan dedi size öneren var mı ? Yüzde kullanımı düşündürdü
tkcmn Bilgess22 benim kızımda da vardi ama bize ellemeyin dedi bisey surmemizide önermedi sonra kendiliginden gecti zaten
Myagmurr Bilgess22 oğlumdada var 23 günlük hergün biri geçiyor başka çıkıyor minik isilikler ellemiyorum hiç kendiliğinden geçer dedi doktorumuz
Bilgess22 Hepinize teşekkür ederim . Bende bi deneyeceğim birde duydum Kİ yetişkinlerde yüzüne kullanıyormuş çok güzel oluyormuş kendimdede deneyeceğim