ihsanbebek Bebeğimin idrarında enfeksiyon çıktı ama bişey yapmadılar az olduğu için sık sık emzir dediler 1haftada sadece 100gr almış emmiyor iştahsız çişini yaparken ağlıyor napcam bilmiyorum daha önce başına gelen oldu mu