elifugba Bi an canım çekti aşırı gaz yaptığını biliyorum nasıl yapsam gaz yapmaz mutlaka pisirenler vardır aranızda
Gamzosgamzos elifugba kaç aylık bebeğiniz bilemiyorum ama benim kızım 7 aylık kuru fasulyede nohutta yiyebiliyorum arkasından kimyon cayi iciyorum
Minnakannesi_51 Isladıkdan sonra haşla birazcık köpük köpük gazı çıkıyor kimyon koy azda abartmadan ye 🥰
Asym33 elifugba Canım ben emzirirken kuru fasulyede yedim nohut mercimek soğan patlıcan ama her yedikten sonra kimyon kaynatıp içiyordum hiç gaz olmadı bebeğime