24_06_2019 bizde öyleydik hep omuzdaydı artık ölüyordum belimin ağrısından omuzumda uyuyordu koyunca ağlıyordu bi arkadaşım önerdi aldım fakat tavana asılan seğil ayaklı olandan. Eve geldik kurduk koydum 2 dk salladım hemen uyudu ben şok😂 şimdi gece gündüz onda uyuyor cok rahatladım