Freedyaq inanın bilmiyorum içmesem daha mı kötü olur 🤷🏻♀️ birinden sabah akşam bir çay kaşığı kimyon yiyin diye duydum onu da yaptım sanki onu yapınca daha rahatladı bebeğim zararı yok zaten deneyebilirsiniz, birde sıcak su torbası hazırlayıp üzerine yatırıyorum o da çok rahatlatıyor kendi kendine gazını çıkarıyor daha 45 günlük bu arada yani en gazlı dönemdeyiz ☹️