Mutluaile11 1.5 yaşında oğlum çok soğuk. Aslında çok güler yüzlü sevecen ama hiç sarilmiyor sarılıncada itiyor. Opucugu ogretiyorum opmuyor. Yanimizda uyumuyor itiyor. Bana babasına herkese böyle bu huyundan nasıl vaz gecirebiliriz
cutiebun_ Mutluaile11 bende küçükken öyleymişim şuan 27 yaşındayım hala öyleyim temastan, öpülmekten, birilerine sarılmaktan nefret ederim 😁
Zencefillikurabiye Mutluaile11 25 aylık oğlum da öpmeyi sevmiyor beni öp diyorum kendi yanağını uzatıyor dudağını getirip yanağımızdan öpmüyor yanımızda uyumuyor çünkü rahat uyumak istiyor bize temas edince uyanıyor bizi ittiriyor bence çok sorun etmeyin yapı meselesi 🌸
Sabinaaa Mutluaile11 insanlara fazla yaklasmamasi guzel size degilde…cocuklarladami oyle…?benim oglunda temas sevmez..oynar falan ama yaklasmaya bazen izin verir…tabi anne baba icin gecerli degil bu…
Mutluaile11 lalbg galibaa. Odasında yataginda karanlıkta uyucak illa. Bu aralar ağlamadan gece lambasını yakıyorum yanına falan uzandım dün itmedi. Genelde itiyor tek yatmak istiyor
lalbg Mutluaile11 bazıları böyledir. Bebek diyoruz ama onların da bi karakteri bi çizgisi var gerçekten. Kızım da çok öpülmekten çok sarılmaktan hoşlanmıyo. Arada dayanamayıp sıkıştırıyorum tabi ama hayır olmaz diyo😂 öpmeyi zamanla öğrenir öpücük atmayı ama sarılmayı teması nasıl alıştırırsın bilemiyorum:) temas sevmiyo demek ki😊
Ervakusunannesi21 Mutluaile11 benim kızımda asla sarılmayı öpülmeyi sevmiyor bazen iyi hissediyorum açıkçası kendi kararlarını veriyor gibi bebek ama büyüdüğünü gösteriyor oda bizimle asla yatmaz
Vesife Mutluaile11 geçiremezsiniz bnm oğlum 16 yaşında halen öyle o onun karekteri neden değştiresinizki şimdi 8 aylık oğlum var oda öyle öptüğümde sinirden çiğlik atıyo😂😂
Ikicocukbiranne Mutluaile11 ben de öyleyim yapı meselesi sarılmayı öpmeyi sevmem anneme bile öyle yani
LadyGugu Mutluaile11 Benim bebekliğimi tarif etmişsiniz 😅 35 yaşına geldim ve hala öyleyim. Kocamla bile öyle aşırı temas bağımlısı değilimdir.
Mutluaile11 Deletedmom_37 kimseye sarilmiyor kardeşim var 6 aylık bi arada onun üstüne yatiyor elini tutuyor😀
elizabeth Mutluaile11 yani bence vazgeçirmeye çalışmayın bebek diyoruz ama onunda bi karakteri var mizacı böyle demek ki.