Maryyy https://i.hizliresim.com/qAQnYd.jpg https://hizliresim.com/odqlZ9 Bu ne olabilir? Disimiz yok.. Tirnagiyla yapmis olabilirmi? 😞
Minikayaz Maryyy ya tırnaklarıyla çizdi büyük ihtimal yada damakları sertleştiyse bekli dilini sıkıştırmıştır 🤷♀️
Melekannem Maryyy kansızlık tan ve vitamin eksikliğinden olabilir denmişti ben kan sayımı yaptırdım sırf bunun için internette olumsuz seyler yazıyordu korktum okuyunca ama kanda kötü bisey cıkmadı kansızlık vitamin eksilisigi çıktı kan testi verdiniz mi hiç
Minikayaz Maryyy canınızı sıkmayın takip edin ama yine olursa bi doktora görünün içiniz rahat etsin iyi düşünün iyi olsun
Esraw Maryyy Kötü birşey olduğunu sanmıyorum muhtemelen eliyle yapmıştır biraz bekle eger geçmese doktora götürürsün normalde kendimizde olsa takmayız ama söz konusu evlât olunca en ufak şeye takılıyor insan
Maryyy Minikayaz yok tatlim ya google girip bisi arastirmadigim icin simdilik iyiyim takmadim😊takipteyim bide aklima sey geldi dilini emmis gibi bi zede bu yani bi sekilde zedelsmis orayi
Minikayaz Maryyy zaten bu Google hep en kötü şeyleri söyleyip korkutuyor insanı iyi yapmışsın bakmamakla 🙂
Narcicegiiii Maryyy 2-3 kez kızımda da oldu 11 aylık sonra hemen geçiyor ama diş mi tırnak mı neden bilemiyorum 😞