Kızlar kızm 5 aylık oldu ama o kadar değişik bir bebek ki aşırı gazlı hala da gazı var ilk zamanlar kolik ağlamalarından hep kucaktaydı tummy time falan hak getire sırt üstüne koyamıyordum üçüncü aydan sonra hafif hafif yere koyabilmeye başladım
Hala dönemiyor maalesef yüzüstü koyuyorum yatıp uyuyor böyle olan var mı