14 aylık aşırı iştahsız kızım
Nutrigen üzüm kullanıyorum bir aydır ilk hafta faydasını gördüm iştah açısından ikinci hafta yine aynı. Kilo kaybetti 300 gr
Viador da kullanmıştım o da fayda etmedi
Karadut ve kecıboynuzu özü de veriyoruz
Varmı başka önerisi olan daha ne yapabilirim. Blw de iki lokma yiyor sonra yere atıyor yemıyor
Kaşıkla versem elimi itiyor
O kadar stres yapıyorum ki suratım sivilce içinde yemıyor yemıyor yemıyor:(
Önerisi olan var mo bu konuda y da sizin deneyimleriniz neler