bebegiminbesigicamdan Basina gelen anneler bana yardim edin hatta teselli verin doktora goturdum cok kotu olmus dedi bacoderm ve anestol verdi ama kipkirmizi yirtik yeri belli fito kremde kullanicam baska neler yapabilirim kac gunu iyi olur
cekikveannesi bebegiminbesigicamdan sıcak suya oturtun buhar değsin dayanabileceği şekilde. Her sabah akşam yapın. Bir de katı şeyler yemesin dikkat edin bir süre sebze ağırlık beslensin
Kk41 bebegiminbesigicamdan kac aylık bebeginiz ? Kabız olmaması gerekiyor kremlerle geçti oğlumun birde dayanacağı şekilde suya oturttuk . Ek gıdaya geçtiyse kefir birebir geliyor kabuzlıga
bebegiminbesigicamdan cekikveannesi beslenmeye sebze aglirlikli yapiyoruz zaten ama sicak suyuda yaparim insallah gecer dua edin
cekikveannesi bebegiminbesigicamdan ederim tabi Allah şifa versin birde kabız olduğunu anladığınız an sabah ılık ballı su verin cıvık şekilde yapar hoşaf yapın içsin ama üzüm tanelerini yemesin ben doğum sonrası yedim kabız yaptı taneleri
Kk41 bebegiminbesigicamdan kefir seviyorsa içirin hem yararlı hem de kabız olmamasını sağlıyor. Cok geçmiş olsun. Sarı kantaron yağı da sürebilirsiniz o bölgeye
Yspnr Bactroban kremle kurtuldu cocugum bebeklik doneminde olmustu smdi tekrar oldu bnde de olmustu ameliyat ve baby vazelin ile kurtuldum bnde baby vazelin deneyin mutlaka