Asel06_ Kızlar merhaba fritöz bakıyorum iki marka arasında kaldım kullanan arkadaşlarımın yorumlarını bekliyorum sizce hangi marka daha iyi pişirme koku ses genişlik açısından
limonkolonyasi Asel06_ xiaomi 3.5 litre kullanıyorum memnunum ama bütçeniz varsa philips xl veya xxl alın bence daha geniş hacmi
Asel06_ Deletedmom_101 bende ona baktım 3,5 litreye yorumları çok güzel fakat patates kızartmaları falan sanki çıtır çıtır olmuyor yorumlarda kimisi öyle yazmış
MerveAlaca67 Asel06_ bende kulaknıyorum çok memnunum aksine patates kızartması çıtır çıtır oluyor bol yağda kızartsam anca öyle olur çok memnunum herşeyi yapıyorum elim kolum oldu resmen
Deletedmom_101 Asel06_ üst üste koymuştur yada kalın kesmiştir patatesi ondan cıtırdamaz canım yoksa ben çok memnunum
limonkolonyasi Asel06_ evet fiyat bakımdan gerçekten çok yüksek philips kalabalık aile değilseniz xiaomi tercih edebilirsiniz memnun kalırsınız bence