Merhabalar, bebeğim 2 ay 4 günlük. Uykuya geçişte çok zorlanıyor zaten kucağımda uyuyor hep. Ama uykuya hep ağlayarak dalıyor. Uykusu mı gelmedi
Mi acaba diyorum gözleri kırmızı ve koyduğum yerde kapanıyor gibi oluyor. Sonra başlıyor ağlamaya. Böyle bir durum yaşayan var mı ne zaman geçecek bu süreç