bende ramazanda menisküs ameliyatı oldum hala merdiven inip çıkamıyorum dizimin üstüne yük veremiyorum kızım oynamak istiyor zıplayamıyorum 10-15 seans fizik tedavi aldım o şekilde değnekleri bıraktım, gün içinde en az 3 kez buz uygulamanız lazım ama çocukla çok zor anca geceleri uyuyunca, uzun süre sabit ayakta kalınca diz hemen şişiyo ve ağrı yapıyo buz uygulayınca rahatlıyorum, gerçekten çok zor bi süreç olmuşların da olacak olanların da Allah yardımcısı olsun