Zmra_gndgd02 diyetle bi alakası yok, diyet alerji için yapılıyor. Siz bebeği mümkün olduğu kadar dik şekil de beslemeye çalışın, besledikten sonra dik şekil de biraz tutun, beslenme sonrası hemen gazını çıkarmayın. Çoğu zaman bunlar bile işe yaramıyor ama işte bir nebze iyi geliyor. Maalesef belli bir zaman böyle gidiyor, 6-7 aylıkken biz de azaldı ve sonra tamamen kesildi. Çok geçmiş olsun