18 aylık oğlum son bir haftadır 8/9 gibi uyuyor bir bucuk saat sonra ağlayarak kalkıyor 15dk yarimsaat filan ağlıyor zor sakinlesiyor uykuya geçmekte çok zorlanıyor ne bu internette böyle yazıyor ne yapmam lazım gu içinde kızmıyorum ilgileniyorum oyunlar oynuyoruz parka çıkarıyorum gündüz uykusunda sikinti yok 12 de yatar 14/14.30 gibi kalkar ama her gece böyle hamileyim bir de çok yoruluyorum