Arkadaşlar kızım 8 aylık. 6 aydan beri philips avent alıştırma bardağı kullanıyoruz, açıkçası hiç memnun değilim ağzı çok geniş çocuk boğuluyor içerken. Bazen kaşıkla falan veriyorum, ne önerirsiniz rahat içebilmesi için? Pipetli suluk için erken mi, ya da kullanılırsa hangi marka alayım 😊