Hanımlar iyi günler biz 10 gün önce gold masterın buhar makinesini aldık 600 liraya belki bazılarınız için küçük bir rakamdır ama bizim için hiç öyle değildi. Her neyse eşim işten geldi aldı taktık kullanmaya başladık önce yeşil ışık yanmadı sonra eşim su haznesini çıkarıp geri taktı çalıştı ama yine kırmızı ışık tekrar yandı kısacası ürün bozuktu. O akşam e bebek kapandığı için tekrar götüremedi sonraki gün götürdü iade etmek istedi iadeyi gold master bilir demişler eşime ben gold masterı arıyorum benim adıma bir ürün göremiyorlar e bebeği arıyorum gold masterı aradım onlar sizi aramamı istedi irsaliye numarası varmış diyorum siz niye aradınız diyerek azarlamadığı kalıyor bebeğim burun tıkanıklığından uyuyamıyor ben bu ürünü keyfi almadım ihtiyacımdı 21 iş günü olduğu söyleniyor garanti süresinin ama ben süreç hakkında bilgi almak istiyorum ama maalesef bunun için azarlamadığı kalıyor sizce tüketici haklarına başvurmalı mıyım durumum olsa 2.yi alacağım bebeğim için ama alamıyorum böyle bir durum başına gelen oldu mu sizce ne yapmalıyım?