9 aylık bebeğim var işim telefondan sürekli telefondayım mesaj yada konuşma. Ve ben çocuğuma kötü örnek oluyorum ama çalışmam da gerekiyor. Sürekli bacağıma yapışıyor kucak istiyor ihmal ettiğimi düşünüyorum. Tabiki oyun oynayıp ihtiyaçlarını gideriyorum ama yeteri kadar ilgilenmediğimi düşünüyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz tüm gün ilgileniyor musunuz sürekli oyun oynayıp vakit geçiriyor musunuz ev işine kendinize de vakit ayırıyor musunuz nasıl geçiyor bir gününüz?