sevimaskn Kızlar 2 3 hafta arayla 2 tane hamilelik testi yaptım doğum yapalı 4 ay oldu bi kere adet oldum hamile olsam testlerde çıkar mıydı
aysetsch sevimaskn emziriyorsanız adet düzensizliği yaşamanız çok normal gecikmeler olabilir. Çok tedirgin etmeyin stresten de olamıyor insan