DunyamMavi siz bilirsiniz hanımefendi 1 damla kullanan anneler bebeğimin değeri düşük çıktı diyor. Bende 1 damla verdim hiç etkisi olmadı doktor ocean kilo başı 2 damla veriliyor bazı doktorlar 1 damla verin diyor çoğu bebeğin değeri düşük çıkıyor demişti. Ocean kullanıp tahlil yaptıran çoğu kişi memnun değil çünkü 1 damla depoları doldurmuyor hiç. Eczacı da 2 damla diyor.