Merhaba arkadaşlar, bebeğim 2 aylık ve normalde en az 90 cc süt-mama içerken gündüzleri şimdi artık bazen 30cc bazen 40-70 cc içiyor. Normalde 120 cc içmesi lazım ama onun giderek azaldı ve beslenme saat aralığı da uzadı 4-5 saat sonra içmek istiyor. Bu durumu yaşayan anneler var mı?