Demir ilaçları evet açken daha iyi emilim yapılır denilir ben sürekli kullandığından ve midemde sıkıntı var maalesef çünkü dokunuyor kahvaltı sonrası yada yatmadan önce içerdim.. bebegimede kahvaltıdan bir saat sonra icirdimmhep midelerine dokunmasın diye..