Merhabalar 2 ay 21 günlük bebeğim var kırkım çıktıktan iki gün sonra hemen regl oldum ondan sonra birdaha hiç regl olmadım nerdeyse 1,5 ay olacak. Gebe kalmadan önce düzenli bir şekilde regl olurdum ilk doğumum olduğu için çok bilgim yok bu düzensizlikler normal mi?